Archiwum

Aktualności

Przy Zespole Szkół UNICEF powstał ogród polisensoryczny

z dnia 10.06.2014
Szczególne środowisko, mikroklimat ogrodu, poprzez bogactwo wrażeń zmysłowych sprawia, że ogród staje się w placówce dodatkową salą terapeutyczną

Pachnące i kolorowe  rośliny będą oddziaływać  na  wzrok i węch.  Kamienie, szyszki czy  inne zgromadzone przedmioty terapeutyczne  posłużą  do zabaw związanych z dotykiem. Wszystko po to, by stymulować zmysły uczniów. Przy Zespole Szkół Specjalnych UNICEF w Rzeszowie powstał ogród polisensoryczny, który za pośrednictwem zgromadzonych tam roślin, drzew czy przedmiotów będzie pomagał uczniom  na różnych  płaszczyznach.   rozwoju 

„Szczególne środowisko, mikroklimat ogrodu, poprzez bogactwo wrażeń zmysłowych sprawia, że ogród staje się w placówce dodatkową salą terapeutyczną”  - mówi Elżbieta Gilewicz, dyrektor szkoły

Idea ogrodów sensorycznych przystosowanych do potrzeb niepełnosprawnych rozwija się na świecie od początku XX wieku.

Nasipartnerzy

    

Nasisponsorzy

http://linuxpl.com/  http://ostnet.pl/  http://ostnet.pl/